Επιχειρηματικότητα
Μόδα και Δημιουργική Επιχείρηση

FAS10-A1. Τι είναι οι ηλεκτρονικές αγορές;

Topic
Materials

ΩΡΑ/ΔΙΑΡΚΕΙΑ (ΣΕ ΛΕΠΤΑ): 40’

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σε αυτήν τη δραστηριότητα θα μάθετε για τις ηλεκτρονικές αγορές ή τις ηλεκτρονικές αγορές και τι πρέπει να έχετε κατά νου όταν αγοράζετε ρούχα στο διαδίκτυο.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ/ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Καταιγισμός ιδεών

  • Τι είναι οι ηλεκτρονικές αγορές ή οι διαδικτυακές αγορές; Πώς θα μπορούσατε να το περιγράψετε;
  • Τι είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Συγκρίνετέ το με ένα κατάστημα σε ένα εμπορικό κέντρο ή σε ένα κέντρο πόλης. Αναφέρετε 3 διαδικτυακά καταστήματα που γνωρίζετε.
  • Τι είναι τα B2C και B2B;

Αφιερώστε 15 λεπτά για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.

ΜΑΘΑΙΝΩ

Μετά από καταιγισμού ιδεών, διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές: «Οι διαδικτυακές αγορές είναι μια μορφή ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν απευθείας αγαθά ή υπηρεσίες από έναν πωλητή μέσω Διαδικτύου χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο. Οι καταναλωτές βρίσκουν ένα προϊόν ενδιαφέροντος, μεταβαίνοντας απευθείας στον ιστότοπο του λιανοπωλητή ή πραγματοποιώντας αναζήτηση μεταξύ εναλλακτικών προμηθευτών χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης αγορών, η οποία εμφανίζει τη διαθεσιμότητα και τις τιμές του ίδιου προϊόντος σε διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής. Από το 2020, οι πελάτες μπορούν να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια σειρά διαφορετικών υπολογιστών και συσκευών, συμπεριλαμβανομένων επιτραπέζιων υπολογιστών, φορητών υπολογιστών, υπολογιστών tablet, έξυπνων τηλεφώνων και έξυπνων ηχείων. Ένα διαδικτυακό κατάστημα προκαλεί τη φυσική αναλογία αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών σε ένα κανονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ή εμπορικό κέντρο. η διαδικασία ονομάζεται διαδικτυακές αγορές από επιχείρηση σε καταναλωτή (B2C). Όταν δημιουργείται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αγοράζουν από άλλες επιχειρήσεις, η διαδικασία ονομάζεται διαδικτυακή αγορά από επιχείρηση σε επιχείρηση (B2B). Ένα τυπικό ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει στον πελάτη να περιηγηθεί στη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, να δει φωτογραφίες ή εικόνες των προϊόντων, μαζί με πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές, τις δυνατότητες και τις τιμές του προϊόντος. Τα διαδικτυακά καταστήματα συνήθως επιτρέπουν στους αγοραστές να χρησιμοποιούν δυνατότητες “αναζήτησης” για να βρουν συγκεκριμένα μοντέλα, επωνυμίες ή αντικείμενα. Οι διαδικτυακοί πελάτες πρέπει να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο και μια έγκυρη μέθοδο πληρωμής για να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή, όπως μια πιστωτική κάρτα, μια χρεωστική κάρτα με δυνατότητα αλληλεπίδρασης ή μια υπηρεσία όπως το PayPal. Για φυσικά προϊόντα (π.χ. χαρτόδετα βιβλία ή ρούχα), το e-tailer αποστέλλει τα προϊόντα στον πελάτη. Για ψηφιακά προϊόντα, όπως αρχεία ψηφιακού ήχου τραγουδιών ή λογισμικού, το e-tailer στέλνει συνήθως το αρχείο στον πελάτη μέσω Διαδικτύου. Οι μεγαλύτερες από αυτές τις διαδικτυακές εταιρείες λιανικής είναι οι Alibaba, Amazon.com και eBay. “

 Πηγή: Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Online_shopping

Στη συνέχεια, παρακολουθήστε αυτό το βίντεο: Πώς λειτουργεί η διαδικτυακή αγορά;

ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ

Γράψτε σε ένα κομμάτι χαρτί 10 συμβουλές για αγορά ρούχων στο κατάστημα και 10 για αγορά ρούχων στο διαδίκτυο. Τι είναι πιο εύκολο για εσάς και γιατί; Έχετε 10 λεπτά για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.

 Στη συνέχεια, διαβάστε τα ακόλουθα άρθρα:

Χαρτί, στυλό ή μολύβι, πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω συσκευής (υπολογιστής, φορητός υπολογιστής, Smartphone, tablet).