Επιχειρηματικότητα
Μόδα και Δημιουργική Επιχείρηση

FAS6-A2. Δικτύωση για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της αποδοτικότητάς σας

Topic
Materials

ΩΡΑ/ΔΙΑΡΚΕΙΑ (ΣΕ ΛΕΠΤΑ): 35’

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σε αυτήν τη δραστηριότητα, θα μάθετε πώς να στοχεύετε ανάγκες και να εργάζεστε ομαδικά μέσω δικτύωσης. Θα επικεντρωθούμε στο γιατί η συνεργασία με τους συνεργάτες σας και η δικτύωση, τονώνει τη δημιουργικότητα και την παραγωγή.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ/ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

ΜΑΘΕΤΕ

Για να είναι επιτυχής στη δικτύωση, είναι απαραίτητο να «στοχεύσετε σωστά τα άτομα με τα οποία θέλετε να έρθετε σε επαφή», λέει η Margaux Cosnier, διευθύντρια συν-επώασης. “Δεν υπάρχουν κανόνες που να ακολουθούν απολύτως, πρέπει να ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός της δικτύωσής σας. Κάποιος που είστε σίγουροι για αυτό, θα στοχεύσετε καλύτερα τα κανάλια” Στη βιομηχανία της μόδας, οι κύριοι στόχοι παραμένουν πιθανοί επιδότες, προμηθευτές και χρηματοδότες Πρέπει να ξέρετε πώς να υπερασπιστείτε, να πείσετε και να παρουσιάσετε το έργο σας, αλλά και πώς να συνεργαστείτε με αυτούς τους πιθανούς συνεργάτες για να ενισχύσετε τη δημιουργικότητα και την αποδοτικότητά σας. Η δικτύωση δεν είναι μόνο μια προσπάθεια να δημιουργήσετε τις επαφές σας από το τίποτα, να αποκτήσετε περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Είναι επίσης ένας τρόπος να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την παραγωγικότητά σας και τη δημιουργική σκέψη σας Πράγματι, μπορείτε να λάβετε σχόλια, συμβουλές και τεχνική βοήθεια από άλλους. Η συνεργασία μπορεί να είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη δραστηριότητα.

3 συμβουλές για τη βελτίωση της δημιουργικότητάς σας χάρη στη δικτύωση:

  1. Καλέστε έναν πρώην συνάδελφο: Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι οι επιχειρηματίες που ξεκινούν νέες επιχειρήσεις – εκείνοι των οποίων οι ιδέες προέρχονταν κυρίως από αδύναμους δεσμούς – ήταν πιο καινοτόμοι και στη συνέχεια εκείνοι των οποίων οι επιχειρηματικές ιδέες προέρχονταν από ισχυρούς δεσμούς όπως στενούς φίλους ή οικογένεια.
  2. «Σκεφτείτε έξω από το κουτί»: Μια σειρά μελετών που διεξήγαγε ο Bukus έδειξε ότι οι διευθυντές εταιρειών που συζήτησαν θέματα της εταιρείας με άτομα εκτός της δομής είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να έχουν πολύτιμες ιδέες για βελτίωση.
  3. Ανακινήστε τις ομάδες σας, σε αυτήν την περίπτωση συνεργαστείτε με νέους ανθρώπους. Πράγματι, το να δημιουργείς ομάδες και να δημιουργείς νέες, ελαχιστοποιεί την παρεξήγηση μεταξύ ομάδων.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με: https://www.psychologytoday.com/us/blog/adventures-in-divergent-thinking/201901/creativity-a